Ny design och omorganisering på FoB!

Som ni alla har märkt så har uppdateringen varit väldigt dålig den senaste tiden. Detta på grund av att min inspiration har sinat och det har varit mycket under den aktuella utbildningen under hösten.

Med detta sagt så hoppas jag att ni har förståelse för att denna omorganisation nu äger rum.

Målet med denna bloggen är som tidigare att visa upp väldigt mycket mode och stilar som jag (och många fler) anser är snyggt! Dock tillkommer den mer personliga bloggdelen då det även kommer att bloggas om min vanliga fotografering, tillsammans med mode-reportagen.

Som en nystart på detta så har vi jobbat fram en ny design på bloggen, och det arbetet är pågående under en period framöver så ni kommer ibland se stora och ibland små förändringar.

Här ser ni den gamla layouten:

Och här ser ni den nya:

Vad tycker ni alla? Visst blev den bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Isav

Tjusigt ;D <3

2011-01-07 @ 22:14:10
URL: http://isav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0