Larmställsutflykt för Sandös elever!

I helgen så va vi några kompisar ute i klassen och skulle fotografera oss alla i våra nya larmställ vi fått ut från skolan, vilka vi är mäkta stolta över kan man väl lätt erkänna :P Dock ställde kylan till det ganska rejält, iaf för mig som inte riktigt kommer överens med kylan på ett sånt sätt när fingrarna ska vara ute i den fria luften för att enkelt kunna ändra reglagen på kameran, så det blev inte så mycket bilder tagna, men ni ska iaf få se två stycken... Vi åkte alltså ut till vad vi hade tänkt va havet, men någonstans påväg till utsiktsplatsen så körde våran chaufför fel och vi hamnade alltså vid en insjö som va frusen säker 10 meter ner eller något :P Denna sjö ligger någonstans utanför Härnösand och man ser bara viken på den andra bilden, alltså den med grenen i fokus...
Jag älskar att fotografera med fasta objektiv, och här nedanför har jag använt mig av ett fast 35mm-objektiv :)
Här har vi Alex legandes i en driva, som förövrigt blev den drivan där han satt och drack varma choklad, vilket jag inte ens hade en tanke på att fixa iordning och dra med mig...
Här är en ögonblicksbild som jag fick syn på när vi skulle ta oss ut till den frysta insjökanten... Snön sjönk man ner i till midjan på vissa ställen påväg ut dit, och det var fruktansvärt tungt att gå där ute när man måste lufta benet över en meter varje steg för att kunna ta sig fram... MEN, nästan gång ska jag ha på mig massor med kläder, och då kommer till och med jag kunna vara med där ute ännu längre än denna gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0