H&M:s lyxmärke COS på väg till Sverige!

Sedan 2007 har modetörstande svenskar lite avundsjukt sett på när H&M lanserat sitt lite lyxigare undermärke COS i allt fler länder utomlands. Nu är det slut på det, för nu kommer det hit.

COS ingår i H&M-gruppen och lanserades i mars 2007 på Regent Street i London. I dag finns det 35 COS-butiker i åtta länder; Storbritannien, Tyskland, Nederländerna, Danmark, Frankrike, Spanien, Belgien och Irland.

Storlekarna finns mellan 34-44 för kvinnor och 46-54 för män. Vissa plagg finns också mellan S - XL och kostymer mäter 46-154. Barnkollektionen är för barn mellan 2 och 6 år.

 

Detta är ett utdrag ur Aftonbladets artikel. Se hela artikeln här!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag gillar din blogg, det är intressant att läsa. Men jag tycker du borde ha lite mer aktivitet för oss (dina läsare) i bloggen. Kanske frågor&svar så vi får ställa frågor :)



Eller kanske en omröstning så man får vara med och rösta, jag rekommenderar http://www.valresultatet.se för omröstningar, det är den jag använder på min blogg



Puss

Malin

2011-01-18 @ 21:39:19
Postat av: Jimmy

Tack för tipset Malin! Jag har faktiskt planerat att köra lite tävlingar och sånt, jag har införskaffat lite priser för sånt också :)



Med tanke på "Frågor och svar"s-delen så har den tanken faktiskt inte ens kommit mig till, men eftersom intresset för det finns så självklart kommer jag kunna köra en sådan :)



Den kommer upp någon gång inom en snar framtid :)

2011-01-19 @ 10:25:07
URL: http://fashionofbucher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0