Peter hälsar: LÄNGTAN TILL VÄRMEN!

Efter att njutit av den sommaren som vart så börjar många av oss känna att vi vill förlänga sommaren, hålla den kvar en liten stund till.

Vad passar då, om inte en skön resa till varmare land. När hösten och vintern är i antågande här hos oss så börjar våren och sommaren i andra länder. Vi drömmer oss bort och många förverkligar sin längtan.

Jag har alltid funderat, vad prioriterar man i packningen? Är Ni praktiska eller mer modemedvetna?

Från att först längta till sol och bad på sköna stränder så övergår det tänket till,  ”vad ska jag ha på mej”...

Skulle va kul att få lite tankar och funderingar kring detta.

Är det bikinin, badbrallorna och tandborsten som räcker? Eller, jösses jag måste shoppa kläder först..

Eller är det som jag brukar packa...Så där fruktansvärt praktiskt och inte så noga med att vara modemedveten till max.

Men hur som så är hösten ändå skön, för modemedvetna och för oss som är mer praktiska. Mysigt är det ju ändå att få ta på sej lite igen,  lite skönt tycker jag det är ändå. En härlig tröja, en skön jacka och kanske något skönt runt halsen.

Och med tanke på halsbeklädnad så kommer vi att ha tävlingar i framtiden om att vinna bland annat fina schalar för både män och kvinnor! Så håll koll på dom!

 

Ha de gott alla tills vi hörs igen. Love Peter!

 


Kommentarer
Postat av: Heyli

tack så jättemycket för din kommentar om namnbytet! den fick mig att fundera lite :) tror nog jag behåller Heyli men att jag sedan inte försöker gömma mitt riktiga namn så som jag gjort förut. åter igen tack, din kommentar var väldigt bra!

2010-09-28 @ 13:47:31
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Isav

Tack Jimmy!! :) undrar vem som köpte den tröjan åt mig ;)

2010-09-28 @ 20:21:43
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Isav

hehe, har ingen sån ;) jag tkr det känns jobbigt utan, osäkert typ, säkert inbillning men iaf :P men tack för tipset ändå! =D

2010-09-28 @ 23:03:28
URL: http://isav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0