Jacka för höstens modemän från Jack&Jones!

Gick runt på stan i Örebro med några kompisar och gick då in i deras nya Jack & Jones som jag tidigare inte varit inne i alls. Till de kan jag ju då också lägga att jag väldigt sällan shoppar kläder i just Örebro.
Efter ett antal affärers letande efter en höstjacka så lyckades jag hitta denna, en svart, halvlång och lagomt tjock för att bara kunna ta på sig en varmare tröja under för att även kunna ha den på vintern.



Namn: New Duty Jacket
Pris: 560 kronor (Nu nedsatt från 799 kr.)

Så denna kommer ni se mig glassa runt i en tid framöver. Och jag hoppas fler lyckas hitta den! Fanns väldigt få av just den modellen! Så passa på ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

najs!! :)

2010-09-02 @ 22:17:14
URL: http://isav.blogg.se/
Postat av: Jimmy Bucher

Absolut! Och jag trivs väldigt bra i den :) Min färg och allt ;)

2010-09-03 @ 13:11:51
URL: http://fashionofbucher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0