Kylan hälsas välkommen!

Klimatet gör ju då sitt och de har börjat gå över till det mer blåa, negativa på termometern. Som modet hållt i sig länge nu har ni tjejer kunnat haft bara ben, även om det i många fall har funkat riktigt bra med leggins eller liknande.



Dags att mer systematiskt smycka sig med leggings eller liknande!



Detta kan man göra både med eller utan jacka, beroende på väder och tillställning.





Peace and designers out!



PS. Jag måste tillägga att Frida Fahrman är en toppentjej som verkligen lever efter sina mål och drömmar! DS.

Kommentarer
Postat av: Gilraen

SVAR: Kul att du hitta till min blogg! Och tack för senast. Ja, det tycker jag verkligen vi får göra. :) Jag vet inte om ni gillar Sonic Syndicate men de tänkte jag och Marko se på nöjes nu i okt iaf. :)



Kul att du gilla bilderna! :D Ja, det kan man väl säga. Till hennes portfolio.

2010-10-03 @ 14:10:46
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0