Dagens Look med Angie, Kristen och Olivia!

Kändisarna passar som vanligt på att visa upp sig i allt möjligt, från okända designers, till Louis Vuitton. Detta hittade jag och tänkte passa på att välja ut de finaste och de som kanske inte riktigt passar sig så väl...

Först ut kommer Angelina Jolie, som här visar en stilren och uppmärksammad klänning. Lång och svart sidenliknande outlook på den. Kan inte göra annat än en tumme upp för henne!



Sen tar vi en liten flopp då... Detta är då Louis Vuitton som har lyckats beklä den vackra Kristen Bell. Dock känns inte färg och möster helt okej alltså. Men modellen på klänningen måste jag ge ett upplyft, passar många olika kroppstyper och kan vara riktigt söt!



Sist ut måste vi ju ha ett upplyft igen ;)
Här ser vi då Olivia Palermo som visar upp en liten och söt uppsättning med spets. En fin blandning av en mycket snygg kjol och den lite mer oskyldiga söta blusen.



That´s all for now people! Vi hörs och ses senare. Vår skribent Peter filar även han på ett inlägg för att få igång tankeverksamheten hos oss alla! Peace out!

Bildlänk: Sofi`s Mode


Kommentarer
Postat av: Heyli

vet inte om jag varit in här redan och tackat dig för din fina kommentar om min blogg, men tack så mycket ifall jag inte sagt det redan :)

2010-08-24 @ 19:28:35
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

Jättekul att du är med och tävlar om almanackan :)

2010-08-24 @ 20:54:15
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0